Selasa, 10 Mei 2011

halatuju selepas ini

salam sejahtera buat semua.. semoga dalam rahmat Allah sentiasa.. :) Alhamdulillah masih bernafas lagi sekarang nie.. dan Alhamdulillah dah selesai present latihan industri nye report. lega dah habis satu tekanan.. tinggal nak siapkan satu lagi sistem untuk latihan industri ni.sementara tu sudah mula mengintai2 kerja selepas ni... kemanakan aku selepas ini.. bekerja dalam bidang yang aku belajar atau terus keluar dari bidang ku.. ermm...

setiapkali itu aku selalu teringat pesan mak.. Allah tak bagi apa yang kita nak. tapi Allah bagi apa yang kita perlu... ikhlaskan hati dan have fun dengan apa yang kita buat .. Insyaallah kita akan berasa puas dengan apa yang kita lakukan... ermm.. berbalik kepada persoalan yang tadi.. kemana aku selepas nie....??? tunggu dan lihat nanti.. sebulan ja lagi.. takkan hilang ke mana rasanya aku.. masih di sini .. di tempat di mana aku di besarkan.. aku cuma berharap dapat segera bekerja dan membantu emak dan abah.. kalaupun tidak banyak.. sekurang2 nya aku perlukan duit untuk perbelanjaan ku sendiri... insyaAllah rezeki itu Allah yang bagi... doakan aku ya semua...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...