Ahad, 17 Mac 2013

kembali bekerja

Alhamdulillah... jadual kelas dah setel... this semester agak kelam kabut sebab ada jadual yang bertindan.. but Alhamdulillah dah boleh register semua subjek... thanks to my clasmate HS... dia sangat membantu... Alhamdulillah.. sem ni adalah sem akhir aku .. so kene usaha lebih... nak dapat 4 flat... 

Mak dah booking aku... huhuhu.. jom prepare jadi teacher and buat kerja2 admin... aku rasa.. banyak benda kene tukar ni.. tapi ... aku dah mula rasa.. cita aku nak buka bakery sendiry dah nampak laluannya... InsyaAllah.. semoga semuanya baik2 je... disebabkan tu juga.. up lagi 2 tahun lah baru cari calon suami n tamatkan zaman gadis aku ni... heheheheh.. jom layan lagu ni sat... OPICk... Dealova


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...