Khamis, 28 Mac 2013

kenalli aku...^__^

hari ni nak post mengade2 pasal diri sendiri... sape tah nak baca.. entah.. sape yang nak baca silakan...:P tak nak baca boleh cau cincau dari blog violet...

ngeee... aku ni cool.. tapi kekadang hot tempered gak.. aku jenis open.. nak gurau2 nak manja silakan.. aku okey je.. tapi sila bersopan... aku tak suka lebih2 sangat...aku suka kucing... infact, aku suka bende2 berbulu .... hehehehe.. comel.. mcm game chuzel deluxe tu... geram..

aku layan muzik yang sedap didengar.. semua genre aku layan... aku suka painting dan novel... dan paling aku suka bende2 yang comel dan sedap... tak suka orang bagi bunga or coklat.. lebih prefer smting yang kekal lama... yang boleh di pakai dan di simpan... tpi kalau orang bagi bunga or coklat gak,,, amik je lah... tak baik tolak rezeki...

ada masa aku suka gak daki gunung.... menyelam, naik kuda... memanah.. haa... sape2 yang ngekngok ngan aku siap la korang... aku shoot :P

basicly, sangat suka dengan warna biru, purple, pink , putih n coklat... baju2 banyak kot color tu... nak pakai color lain tu mmg jarang... aku suka sandle or kasut yang flat je... tak berapa suka pakai tumit tggi... sebab aku da GEMUK.. t jatuh tergolek cam nangka busuk susah...hehehehe...

sekarang aku dah part 3 dekat universiti entah mano...ngee.. insyaAllah november nanti grad... huhuhuhu.. cita2 aku? nak jadi domestic engineer berjaya merangkap ceo kedai aku.... well... aku happy dengan life aku sekarang... ape pun tolong doakan aku kekal beriman dan menjaga sifat2 kewanitaan yang ada pada aku ni k...

till finger meet keyboard again... 
dengan penuh kasih sayang....

violet

3 ulasan:

  1. "aku suka painting "

    seriously ?? apsal xtau pun hehe..


    ~senior

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab tak pernah melukis kat wall bilik senior.. so tak tahu lah hehehhe... boleh jawab gitu?

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...