Ahad, 19 Mei 2013

aku di hujung semester

Alhamdulillah... masih lagi bahagia dan gembira... Alhamdulillah juga masih ada kawan2 yag suka membantu.. .. aku  dihujung semester.. kerja sekolah makin banya... oooowww....stress juga.. tp suka je.. sebab belajar banyak benda baru... doakanlah aku berjaya habiskan pengajian master aku ni dengan jayanya ye.. terima kasih tau... tolong doakan...=) 

sekarang ni da bawa kereta sendiri... huhuhu.. kalau dulu tak tau sangat pasal kereta tau naik je.. sekarang da kene ambik tahu juga la hal kereta.. minyak hitam air bagai... tp suka je aku... sebab akudapat belajar camne nak jaga kereta lak.. kata kawan, kereta ni kene jaga macam jaga suami.. ooohhhwww ye ke? ape-ape lah.... yang penting kereta tu okey dah baik je ngan aku... =)

insya Allah lagi sebulan nak habis... dan biiznillah lagi beberapa bulan nak konvokesyen lak... semoga aku berjaya dengan jayanya... kali ni konvo aku nak satu family aku ada.,. kecuali hanisah n hakimi lah kot.... diorang kat mesir... takkan nak balik sebab konvo aku je... kopak le duit abah aku nnt...

lepas belajar ni nak buat ape lak? heeee.. adalah... nnt aku cerita... 

daaa dulu la ye.. cau cin cau...

hingga jari bertemu keybord lagi... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...