Khamis, 30 Mei 2013

long distance drive

al kisahnya.. aku nak balik kuantan sempena cuti sekolah... hahahah tak habis-habis ngan sekolah kan... huhuhuhu... balik cuti sem lo... ceritanya aku nk drive... sebenarnya mak abah tak berapa nak bagi sebab aku ni anak dara diorang ... risau... kot jadi apa2 tengah jalan.. tapi aku... dengan selambe rock nye memberani kan diri untuk drive balik ke kuantan... huyyooo.. berani ke???

hehehehe... ini cabaran ke dua untuk aku drive jauh... kenapa nak cabar diri sendiri... kenapa nak susahkan diri. kan senang kalau naik bas je... hurmmm.. sebenarnya aku nak belajar jadi lebih berani.. lebih berdikari.. sebab nanti aku tahu aku takkan boleh nak harapkan abah hantarkan aku lagi sampai bila2.. dan nanti kalau dah nikah pun belum tentu suami aku boleh ambik hantar aku kemana saja aku nak pergi dan aku takkan lah nak duk rumah je sebab tak boleh drive jauh kan... thats not me.,....aku suka life aku sekarang.. nak pergi mana boleh pergi sendiri.. tapi terkawal k... bukan lah sesuka hati sesedap oren aku je nak keluar dan memandu kereta...

lagipun tu bukan kereta aku.. tu kereta mak abah aku... aku pinjam je....hehehehehhehe...oh ya... esok nak drive ke tempat belajar semula... doakan lah eyh perjalanan aku selamat.... sepertimana aku selamat tiba di rumah mak abah aku kat kuantan ni.... 

p/s aku terasa macam ade orang suke nak tahu ape aku buat... meh la baca apa akuconteng kat sini selalu eyh.... 

okey.. cau cincau... hingga jari bertemu keyboard lagi... take care...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...