Sabtu, 1 Jun 2013

first day without him

its hard... sangat susah nak lawan perasaan rindu.. rindu ke? rindu tu apa? entah lah.. tapi rasa macam huru hara sangat je... he's not my husband pun..tapi kenapa rasa down sangat macam ni.... ohhh... takpelah.. nanti lama-lama biasalah kot...

seriusly aku tak tahu apekah perasaan ni.. ego...ego ke? memang pun... tak juga..... bukan aku yang ego... aku dah mesej ... dia yang diam je....so... salah aku? entah.. aku pun tak salah kan dia.. mungkin dia pun rasa apa yang aku rasa... takpe lah... ini yang terbaik untuk masa nie....

kalaulah aku boleh cakap ... seriusly aku rindu dia....

thanks korang.... temankan aku ... thanks juga sebab ade je kat sini dengar aku ngomel...

cau cin cau... hingga jari bertemu keyboard...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...