Sabtu, 8 Jun 2013

bile kunci umah lupa nak di bawa

ceritanya aku dan housemate aku keluar gi makan kenduri senelah umah sewa kitorang...housemate aku dah tanya... kak, tak yah bwa kunci umah ke? dan aku dengan selambenye kate.. tak yah.. kompiden gile... padahal aku lah yang selalu bising ingatkan budak2 ni kunci pintu umah kalau nak keluar n bawa kunci.. tadi tu entah kenapa ngeek jap.. sebab lapar dan excited nak g makan kot... teruk betul... 

so... dah siap makan.. salam gn tuan umah semua... melangkah masuk dalam pagar umah sewa kitorang.. aku la yang paling cepat nak masuk umah sebab dah panas dalam jubah dan tudung... tetibe... haih... ko dah kenapa lak pintu.. tak leh buka.... yang lain2 tak perasan lagi itu jam... so aku pun pusing ngadap deme2 tu.. sengeh je... weyh... sape bawa kunci...:P

semua tanya kenapa kak?  huhuhuhuhu.. pintu kunci le.... 

dan akhirnya.. terpaksalah gi belakang umah jerit budak2 kayangan tolong buka pintu... ohhh.. dekat 10 minit lebih juga diri depan pintu... yang kelakarnye gi cari kunci kat rak kasut.. konon ade kunci umah sesape yang terselit... tapi hampa belaka.... tak ada.... dah penat cari baru dapat idea nk g jerit.. 


kenapalah tak datang idea tu awal kan... hahahahaha.... kenangan last2 week kat shah alam .... ape-ape lah dik... lucu tgk korang .. opsss... kite tadi... 

pesanan penaja... lepas ni jgn nak gediks lupa bawa kunci...:)


k , daaa u ollss... till fingers meet keyboard again... take care.... oppsss.. before i end... please help me to feed my fishs above eyh.. thanks...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...