Jumaat, 7 Jun 2013

selepas beberapa hari dalam bulan jun

semuanya baik2 je.. walaupun masih juga angau dan lemau... hahahaha... eyh.. lupa... bagi salam dulu... Assalamualaikum korang... sihat tak hari ni? kalau tak sihat g makan ubat eyh(ayat zaman cintan-cinton dulu) heee... 

after few months.... not having a long2 conversation... we've made it last night... ohh.... really miss those moments together.... i'm glad having "someone" that i can hold and share stories.... hold tu bukan lah peluk ke hapa... sila jangan salah faham....boleh lah nak meluahkan ketidak normalan rasa hati ni.. thanks Allah.. for sending me a good people and companion...

ermmm.. assignments and projects for final assessments ada lebih dari sepuluh task.. some of them required programming skills which i don't expert... hahahha... bile nak expert pun tak tahu.... mmg suke buat programming... tapi... aku ni kura-kura ye ke kura-kura?.. entah2 siput kot kalau buat programming.... akan siap juga... tpi orang lain da berhari2 siap aku baru siap...

takpe lah... atleast aku buat.. dan aku faham apa yang aku buat.... bulan ni ada birthday orang... memang lah kan... ramai kot yang dilahirkan pada bulan jun ni.... salah seorangnya.... "someone"..... yeke? ye kot.. t tengok kat fb die betul ke tak..... dasyat sangat da hilang ingatan aku ni.... dah banyak bende lupa... (mmg lah lupe... angau je lebih)... haaiiippp... mana ada angau lebih :p... seriusly, sem ni agak penat.... takpelah... penat n susah ni akan terbayar bila dapat scroll master nanti....(woooo... master da)....

takde lah hebat sangat pun master... bersepah dah orang lain ada master kot....----teringat mak kata.. t belajar lagi lah long, alang2 tak kawen lagi kan... aku dalam hati... mak aku ni biar betul.... kang jadi anak dara tua anak mak ni kang.....(hopefully not) ... aku nak nikah after raya.. korang rasa boleh tak? tak kesah lah boleh ke tak kan,.... yang penting aku nak habiskan sem ni dengan jaya, gembira, dan bahagia ..... lepas tu.. bye2 shah alam....kuantan, wait for me... 

Allah makbulkan doa2 mak... Allah permudahkan jalan hidup aku.. Alhamdulillah.... korang pun... bila susah, doala banyak2 pada Allah.. Allah suka dengan korang minta dr DIA... Allah suka korang berusaha untuk dapatkan apa yang korang nak.... dan jangan sekali2 ingkar permintaan ibu korang selagi permintaan dia tak melampaui batas syarak...seriusly... aku tak lah senang sangat... infact, aku tak kaya pun..... tapi aku tak pernah rasa terlalu susah dan takde duit langsung... sebab aku ikut je apa mak aku nak.... walaupun ada kalanya membantah juga.. tipu lah kalu aku ni sami'na waato'na sangat.... tapi ini pengalaman yang aku rasa.... berbaktilah tok mak abah... utamakan family... utamakan hak Allah dan rajin2 lah solat dhuha k...

Allah bagi sesuatu yang kita perlu melalui cara yang tak disangka-sangka.... aku tak lah baik sangat... infact aku ni kadang2 sengat gak,. tp aku cuba tok jadi yang lebih baik di mata tuhan.... jom... sama2 jadi lebih baik...:) 

k, tu je nak merepek hari ni... sebelum leave comment or leave blog ni tolong bagi ikan kat atas tu makan eyh... mekasih....:)

hingga jari bertemu keyboard lagi... take care u olls...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...