Isnin, 3 Jun 2013

hari ke tiga di bulan jun 2013

hari ni dah mula buat kerja part time semula... penat sikit.. tapio seronok je jumpe ramai orang.. Alhamdulillah... aku  tak lagi angau kat dia sangat.. betulla kata org kalau tak nak angau sibukkan diri.. sibuk sangat ke aku... well.. boleh la.. sekurang-kurangnya aku tak la teringat a.k.a rindu sangat kat dia... ape pun.. rasa itu tetap ada... biarlah.. akku senyum.. aku tahu dia juga rasa yang sama...

belajar elok2 ye awak... t ada rezeki jumpa lagi... korang tu... yang baca apa aku cerita ni.. thanks tau.. sebab doa2 korang la buat aku kuat semangat.. buat aku rajin menaip.. dan buat aku senyum je.... thanks...

tp ade satu bende yang tibe2 terlintas kat otak aku...en.sinior... dia dah hilang... ermm.. hari tu ada sekejap.. sekarang dah hilang... dia dah penat ke? takpelah.. akku doa dia bahagia... rindu ke aku kat dia? entahlah... tak rindu pun... cuma aku teringat kebaikan dia kat aku.. tu je... memang dia baik pun... aku tak jadi pindah sekolah sebab dia.. aku tak sasau dan gile bayang masa break dgn ssorang  pun sebab dia... 

tak banyak pun jasa dia .. tapi sedikit yang dia buat tu ubah banyak benda dalam hidup aku... walaupun aku dah tak sayang dia.. aku tetap anggap dia manusia yang pernah ajar aku sesuatu.. thanks sinior..

ok.. goit to go... daa... hingga jari bertemu keyboard lagi.. take care..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...