Ahad, 26 April 2015

it is hurt....indeed

sendiri tidak faham.....

mungkin aku yang tak nampak apa yang dia sedang usahakan untuk kami...
mungkin aku juga yang tidak tahu menilai kasih sayang dia pada aku..
mungkin aku tidak merasa adanya sayang...ya mungkin....

sayangkah aku padanya atau aku sengaja menjadikan apa yang aku rasa sebagai alasan untuk tidak dikahwinkn dengan sesiapa... atau apa apakah perasaan yang ada untuk dia hanya pinjaman ...

sesungguhnya gurauan itu sangat menyakitkan..., soal perkahwinan bukanlah benda yg boleh diguraukan., sensitif sangat...

kalau betul nk kawen, silakan... tp takperlulah bergurau... aku yang terasa sakitnya....

amat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...