Jumaat, 11 Jun 2010

salam buat kekasih..

salam buat semua.. violet lately selalu teringatkan dia.. sangat2. kadang2 violet rasa sedih sangat bila teringat perkara2 yang pernah violet dan dia buat sama2.. dia antara yang baik ..sangat baik pada violet.. cuma jodoh kami tak panjang.. violet suka lagu salam buat kekasih ni.. violet rasa lagu ni kene pada diri violet sendiri...bukan niat nak sakitkan hati sesiapa dan bukan niat nak bangkitkan kemarahan atau menambahkan kebencian pada sesiapa.. lagu ni cuma salah satu cara violet pujuk hati violet sendiri... bukan mudah nak lupa orang yang pernah buat baik pada kita.. dalam doa2 violet.. violet minta Allah gantikan seorang bidadari yang lebih baik untuk dia..dan Allah kuatkan hati violet untuk menghargai apa yang violet ada sekarang.. terima kasih Ya Allah.. sesungguhnya rahmatMu terlalu banyak hingga tak terhitung untuk aku kenangkan..ntuk dia.. maafkan aku..maafkan aku..maafkan aku.. semoga hidup kamu lebih tenang tanpa aku...

Salam Untuk Kekasih -

Di sebalik kalbu
Yang semakin layu
Terbenam rasa rindu
Terkunci suara hati
Tiada siapa tahu

Dimanakah kasih
Tak seperti dulu
Kata kau sayangkan ku
Benarkah itu

Walau kehadiranku hanyalah sementara
Bukan salahmu sayang kira kau jatuh cinta
Akan ku pergi jauh takkan kembali
Salam maaf permisi
Ku undur diri

Kini ku bersara
Dengan langkah baru
Menyisih luka ini
Kekasih… sekeras aku
Terhiris kerna kamu

Ku tinggalkan cinta
Kisah yang berlalu
Kisah kenangan kita
Hanya kau tahu

Walau kehadiranmu bagaikan menghiasi
Bukan caraku sayang harap engkau mengerti
Pemergianku ini tak ku relai
Salam maaf permisi
Ku undur diri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...