Selasa, 4 Januari 2011

~ Happy Birthday ~

alangkah bertuahnya dan betapa bersyukurnya aku masih lagi di panjangkan umur dan di murahkan rezeki.. masih dapat menghirup udara dan menikmati indahnya hidup ni... semalam.. genap 23 tahun aku ada kat atas bumi ni.. alhamdulillah.. 


tahun baru dengan azam baru .. umur yang semakin bertambah .. tanggunggjawab juga semakin bertambah.. hiiii..:) kadang2 rasa tak puas lagi nak bermain-main.. tak puas lagi nak mengusik-ngusik kawan dan buat konsert dan sepahkan bilik dengan adik2... hurmm.. dah besar tapinya.. dah tak sempat dah nak banyak main.. sempat pun sekejap2 dan kadang2 je.. alahai.. dewasa sudah aku..


tapi tak pe.. hidup tetap akan aku teruskan.. bekerja.. belajar .. dan berusaha menjadi muslimah mukminah yang solehah.. :) insyaAllah.. setiap perkara yang diniatkan kerana Allah dan bertujuan baik itukan ada ganjarannya.. walaupun tak best.. walaupun susah nak buat.. macam mission impossible.. tentu ada jalannya untuk berjaya... dimana ada kemahuan di situ ada highway ...=)


tq untuk semua kawan2 yang wish bday aku.. terima kasih atas doa2 korang... semoga Allah akan merahmati kita semua... amiin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...