Isnin, 8 April 2013

apa aku nak..????

wow... tajuk entry macam hape kan... lalalalala... aku pun tak tau ape aku nak story nie... uhhh.. aku stress dengan dia.. well siapa dia ni nak buat aku stress stress nie.. adeh... boleh tak jangan kacau life aku .. kau datang susahkan hati aku.. ganggu jiwa aku... tolong kesianlah kat aku... aku nak hidup normal macam orang lain gak.. kau datang kacau kacu aku .. kau tak fikir ke  aku stress sebab kau? kau tak fikir ke aku ni susah hati fikirkan kau dan hidup kauy kalau aku layan kan otak kau yang tak betul tu.. 

aku nak kau faham tu je..aku memang dah sah2 tak boleh nak kau,.,. jadi tolong lah faham aku.. aku tak nak ingat dah apa yang pernah jadi... aku dah tak nak ulang salah aku... tolong lah faham aku... tolong lah... kau nak jadikan aku kawan dengar mnasalah kau.. aku okey.. no hal... memang tu pun fungsi ada kawan kan... tapi aku takde lah nak ulang2 benda salah banyak kali... aku pun nak life aku bermakna okey.. bukam kau    je.... 

jadi .. wahai dikau... tolong la... hidup dengan aman damai dengan hidup kau.. kalau nak kacau hidup aku tolong hormat aku... tu je.. aku tak huru hara kan hidup kau.. jangan buat huru hara dalam hidup aku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...