Isnin, 7 Oktober 2013

sayang kamu


aku sayang kamu....
jangan pernah berhenti mohon dengan Tuhan
biar Tuhan makbulkan doa2 kamu

aku sayang kamu....
jangan pernah berhenti berharap dengan apa yang kamu rasa

aku akan kuat...
aku takkan sedih...
aku tahu kamu bukan milik aku

aku akan senyum bila lihat kamu senyum...
jodoh itu milik Tuhan...

aku hanya mampu doa...
aku hanya mampu doa untuk kamu jadi milik aku

aku sayang kamu Anisku....
aku sayang kamu dan hanya Tuhan yang akan hapuskan sayang itu...

semoga kamu tenang dan tabah untuk ujian ini...
doa aku ada untuk kamu sentiasa..
doalah pada Tuhan... 
moga Tuhan makbulkan semua permintaan kamu 
Anisku....

sayang kamu,
Ammar,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...