Khamis, 21 Julai 2016

Siapa LazuardyViolet

seorang wanita muslimah yang bercita-cita menjadi guru dan telah pun menjadi seorang guru. menguruskan Cawangan Infitah Kuantan, Inspire Kota Bharu dan Inspire Johor Baru. dilahirkan dalam kelurga sederhana dan membesar dengan didikan emak dan abah.

ada kalanya sangat periang, ada ketikanya tegas dan garang, aku seorang pemerhati, aku lebih banyak diam dan aku riuh pada orang yang ku kenali rapat dan akrab. bukan sombong, cuma ambil masa untuk ramah.

nak tahu apa yang aku selalu buat, bacalah blog ni selalu. aku suka kongsi dan insyaallah aku akan kongsi apa yang baik untuk dikongsi.

ambillah yang baik2 daripada perkongsian itu, yang tidak baik sila campak ke laut.

terima kasih kerana menjadia sebahagian daripada kehidupan aku,, biarpun aku dan kamu tidak pernah bersua, satu masa nanti mungkin. InsyaAllah. kita sama-sama doakan yang baik-baik untuk semua ya. semoga yang baik-baik juga datang kepada kita.

selamat membaca,

salam sayang,
LazuardyViolet.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...