Khamis, 17 Januari 2013

inikah cinta

esok, 18 januari 2013.... esok genap 6 bulan....banyak yang dah berlalu dan berlaku.. semoga jodoh ini kekal hingga hari akad kami hingga hujung nyawa.. hingga ke sana....

pun jiwa tidak juga tenang.... aku kah yang tidak memahami... atau memang bukan dia untuk aku... aku tak mahu memikirkan.. cukuplah dua kali itu yang sakit.. kali ini aku mengerti tak semua yang aku hajati akan ku miliki... cinta ini bukan milikku...

andai jodoh ini ketentuan aku dan dia.. maka aku doa dia dapat terima kurang lebih aku.. kerana aku berusaha sedaya mungkin untuk terima kurang lebih dia...

di bibir sekarang lagu ini meniti....nora.....renungan terakhir
entah kenapa... macam mengerti apa rasa hati.....tp tak nak ada sedih2.. tak nak nangis2.. walaupun hakikatnya aku tak boleh dia tak de... takpe.. kali ni aku kene kuat...kene kuat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...