Selasa, 15 Januari 2013

sakit itu penghapus dosa

tadi g klinik... kata dr. berdasarkan result xtray.. takde masalah pun.. cuma mungkin sebab hormon tak stabil semasa mesturasi menyebabkan sesetengah organ dan saraf dalam badan mengalami gangguan... 

ermmm.. nak bg aku kurus lah ni .. sebab tu tak leh makan...  taknak bagi aku mengeamuk-mengamuk.. sebab tu tak boleh nak cakap2 banyak..... sakit tu tuhan je tahu... luar tak nampak sakit pun... tapi aku nye  muka memang tak leh nak sorok lah rasa sakit dan stress ni..

Allah, semoga aku kuat semangat.. semoga aku tidak menjadikan kesakitan ini kelemahan untuk aku memanjakan diriku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...