Rabu, 10 Oktober 2012

a bar of chocolate to reduce pressure -Hyperhidrosis

aku tak tahu kenapa aku rasa berdebar sangat ni.. ke sebab hormon perempuan terlebih hari ? tangan dan kaki aku aku sejuk.. nak kate sujuk sebab hujan tak pun.. sejuk aircond.. tak la sesejuk ni.. otak aku cuba sedaya upaya nak bagi tenang... tapi masih lagi berdebar2.. kenapa ni... aku dulu selalu gak camni dan aku mmg seorang hyperhidrosis.. 

disebabkan rasa tak tenang sangat ni.. aku beli coklat almond (vanhoutan n vochell).. dengan harapan endorfin dalam coklat dan magnesium dalam almond boleh bantu reducekan rasa stress aku ni.. bagi jiwa tenang..

sumber 10 mknan yang boleh reduce stress boleh baca kat sini
maklumat hyperhidrosis ambik kat sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...