Ahad, 21 Oktober 2012

cube jangan serius

dia selalu marah aku.. hahhahaa.. bukan marah apa.. marah sayang.. kata nya aku seorang yang serius.. yeke??? serius sangat ke aku... belum kenal aku betul2 lagi kan.. dah kenal nnt penat nak melayan kerenah aku yang kecoh mecoh tak reti diam ni..  sila sabar ye en hensem... aku sedang membiasakan diri ada kamu.. 

bagi aku.. bermanja2 tu bukan kebiasaan.. apalagi nak gediks.. nak merengek.. its not me la kalau macam tu... bukanlah aku ni hati kering.. tapi aku dah set kepala otak aku ni bahawa aku tak boleh bergediks2 lemah lembut sangat dengan orang yang bukan hak milik aku sah halal yang ada cop jakim tu.. aku mmg camni.. gila2 serius. tapi takde lah sampai serius je manjang masa.. 

ada masa suka suka, masa serius serius, masa main main.. masa melawak melawak, masa nakal aku nakal, masa kerja kerja.. aku bukan jenis peramah tak tentu hala.. dan aku bukan huha2 punya orang... sebab dah terbiasa dengan rules dekat SHAH Pekan dulu.. maka terlahirlah aku yang macam ni... well.. kenali lah aku... jangan judge aku directly apa yang nampak je.. adios..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...