Ahad, 7 Oktober 2012

dia

dia insan pertama yang bertakhta
dia insan pertama yang ku cinta
dia pernah membuatku bahagia
dia yang mengajarku tentang erti rindu

kini terkilan sungguh rasa hati
dia tak pernah lagi temui
hilang dari pandangan hidup ini
membawa luka pedih tak terperi

tiada ku duga
permulaan yang jernih
menjadi keruh dengan tiba-tiba

bisa rintangan antara ku dan dia
cinta terhalang oleh orang tua

.... bait lirik lagu fauziah latif.. kenangan ku dengan dia.... dulu..

tunjukkan aku
tunjukkan aku
apabisa cinta kamu
seperti mana aku dicinta kamu
aku disayang kamu

atau kamu selalu indah buat diriku
beda dari diriku 
aku pun tak menahu..

soalan tersendu 
balas hambar bisu
tuhan tunjuk sesuatu apa diakah itu...

....lirik lagu boneca... sekarang apa yang ku rasa... begitu mudahlah menggantikan seseorang dengan seseorang yang lain? begitukah? huhuhuhu... aku nak apa ni sebenarnya.. aku tak faham atau aku sengaja menysahkan diri buat tak faham

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...