Isnin, 8 Oktober 2012

Jangan Benci Aku

Jangan benci aku..

aku bukan bidadari 
bukan jua seorang mariam
aku manusia biasa
manusia naif yang tidak lepas dari kesalahan..

jangan benci aku
bukan niat aku melukai hati sesiapa
bukan niat aku memberi rasa kepada sesiapa
bukan salah aku kalau aku rasa cinta
dan bukan salah aku kalau aku rasa tak bahagia

hati ini milik tuhan..
hati ini berbolak balik
aku berusaha setia
aku berusaha buat raih rasa bahagia
aku berusaha menambat jiwa
aku berusaha mencapai cinta

jangan benci aku
bila setia hanya seketika
jangan benci aku 
bila bahagia hanya sementara
jangan benci aku
bila jiwa tidak bersama
jangan benci aku 
bila hati tidak lagi cinta

Tuhan,
Aku hambaMu
Ampun kan aku 
Ampunkan aku jika aku menyakiti mereka 
Ampunkan aku Tuhan

Kau,
Aku manusia biasa
Maafkan aku..
Aku bukan sesiapa
Aku cuma ingin bahagia

bahagia  yang ku cari bukan hanya di sini.. tapi juga di sana..
jangan benci aku....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...