Sabtu, 13 Oktober 2012

bukan bidadari

Rasa sayang ini menjadikan aku tidak memberi 
segala yang dikehendaki oleh jiwa yang meminta...

rasa sayang yang ada ini 
tidak menyebabkan aku leka 
dengan rasa bahagia yang ada ...

rasa sayang yang ada ini 
aku simpan baik-baik untuk masa yang ditentukan..

aku berusaha menjaga hati..
aku berusaha menjaga apa yang aku anuti. agamaku
aku berusaha menjaga diri.. maruahku..

andai aku untuk kamu
itu aturan takdir tuhan..
aku terima dengan hati terbuka..

andai kamu untuk aku
itu aturan takdir tuhan..
aku terima dengan hati dan jiwa..

sabarlah..
tautkan hati-hati ini dengan doa yang berpanjangan

sabarlah
serahkan aku dalam jagaan tuhan
aku serahkan kamu dalam jagaan tuhan

ikhlas, jujur...
aku sayang kamu..

ikhlas , jujur
aku mengharapkan kamu..

dan ikhlas, jujur
aku.. bukan bidadari
tapi aku damba jadi bidadari buat kamu..

cc to :http://admya.blogspot.com for the photo bukan bidadari...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...