Isnin, 8 Oktober 2012

Menangis

semalam Anis menangis.. untuk pertama kali setelah 5 bulan berlalu... Anis teringatkan Asraf.. Anis rasa bersalah dengan Amar.. dan Anis juga rasa bersalah dengan Fakar.. Anis tahu mereka adalah antara yang sangat baik dengan Anis.. Anis tahu mereka antara lelaki yang pernah Anis sayang dan masih sayang... cuma untuk meletakkan Asraf dan Fakar dalam hati bukanlah pilihan Anis.. pun juga Amar.. 

Anis rasa seolah2 dia tidak mampu untuk setia.. tidak mampu untuk beri kesetiaan pada seorang lelaki yang bukan suaminya... pun begitu Anis tetap merasakan itu adalah haknya kerana dia tahu bahawa taat dan setia itu hanya untuk suaminya nanti.. bukan sekarang.. dia menangis kerana dia rasa dia telah mengabaikan KEKASIH yang lebih agung.. KEKASIH yang tak pernah sesaat pun mengabaikan dia.. Maka itu rasa bersalahnya semakin kuat.. tangisan itu... meleraikan rasa bersalahnya.. moga TUHAN ampun kan dia.... moga..

******************************************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...