Selasa, 4 September 2012

pasca ramadhan

salam syawal semua.. semoga roh ibadah ramadhan masih lagi ada... yang baik kita kekalkan.. yang buruk sila campak ke longkang... heee =) dah sangat lama aku tidak berblog.. cuti panjang buat aku tak berkesempatan menaip... now ni dah kembali kepada profession lama aku.. PELAJAR MASTER.. hahaha..

ape cerita raya? dah 2 minggu berlalu.. dah ada yang habis puasa 6 pun. aku je baru nak mula...semoga sempat habis 6 hari puasa di bulan syawal ni.. InsyaAllah.. =)  hurmm, untuk yang suka nak tahu apa dah terjadi dan apa yang aku dah buat .. sila baca entry ni sampai habis... panjang tak agak2.. hahahha  takde lah panjang sangat... biasa2 je..

kalau sebelum ni cerita pasal ditinggalkan dan meninggalkan.. sekarang, aku bahagia apa adanya aku.. aku buktikan aku boleh hidup berdiri sendiri, aku tak perlu dia, dan dia... Alhamdulillah, Allah gntikan dengan yang lebih baik.. bersyukur sangat2... =) 

raya this year tak meriah sangat, abah and 2 adik lelaki kerja di hari raya.. jadi meriah tu kurang.. takde lah gambar fullhouse.. ape pun aku tetap gembira.. semua baik2 je.. jumpa kawan2.. jumpa pengganti.. jumpa sedara-mara.. Alhamdulillah...=)

doaku.. semoga dia dan dia berjaa dalam apa jua yang dikerjakan... doa ku aku berjaya dalam apa yang aku ceburi.. insyaAllah.. sedang membina kekuatan dan sedang berusaha kepada yang lebih baik.. doa-doakan eyh.. thanks..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...