Selasa, 25 September 2012

silent mode

mesej dari dia..--- saya rasa kita jauh.. saya tak suka rasa macam ni. tak suka fikir bukan-bukan.----

rindu itu datang sendiri, bukan di buat-buat. rasa itu datang sendiri bukan di reka-reka.. rindu di mulut dan rindu di hati adalah berbeza... berbeza rasa berbeza deria.. mulut melafaz adakalanya tidak dari hati. sekadar melafaz mengisi relung rasa agar tertaut lebih kemas. tapi bila hati yang merasa, bila hati yang melafaz.. ia tidak menipu, ikhlas..

kadang2 manis rindu tu hilang bila selalu di lafaz setiap masa pada penerima yang bukan haknya... manis sayang itu hilang bila ungkapan sayang itu terluah pada penerima yang bukan haknya... 

sabarlah hati... kuatlah jiwa... andai dia untuk aku maka tidak ada yang akan memisahkan aku dan dia.. andai bukan takdirku bersamanya.. semoga aku tabah... Allah tahu apa yang lebih baik untuk aku ... untuk dia dan kisah kami...

Silent mode is activated - merajukkah aku??? tidak..hanya mahu melihat dan tahu siapa aku baginya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...