Ahad, 30 September 2012

sakit itu penghapus dosa

mengiring serba tak kena..
telentang juga tetap sakit..
Allah, kenapa dengan aku...


mengeluh panjang bukan habit aku.. aku tak suka nak mengeluh.. kerana keluhan tidak meredakan rasa tak best, tapi makin buat mood jadi teruk.. makin sakit... pun begitu aku juga manusia biasa tetap juga kesakitan itu mencuit rasa.. 

pujuk hati.. takpe.. sakit tu penghapus dosa kecil.. sakit tu mengajar diri untuk lebih menghargai nikmat hidup sebelum ini... Allah kuatkan semangat aku..meminta dalam doa yang tak putus-putus.. mengharap pada yang Maha Satu.. kerana hanya dia yang tahu kesakitan ini dan Dia Maha penyembuh... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak sangka

Alhamdulillah, tak sangka ramai anak-anak sebut Subhanallah bila tonton Little Ammar di Durioo+! 🧑 Banyak lagi pengajaran dan teladan yang ...